Bebek aşagı inince oynamaz dedikleri doğru mu acaba hissediyorum ama çok az daha dönüyorum o tarafa yıgılıyor sola dönüyorum sola geçiyor arada okşadıfımda karnımı hissediyorum hareket ediyor bügün katı bi beyaz akıntı geldi oturduğumda aşagı baskı oluyor ama yatınca daha rahatım varmı yaşayan ?