Shrylmzzz Kızlar bugün kahverengi bir leke geldi iç çamaşırım bordo olduğu için tam anlayamadım birazIda pembemsi Sebebi sizce ne olabilir
bahar5461 Shrylmzzz kaç haftalık öncelikle ? Bende 5. Haftamda aynı kahverengi leke gelmişti şuan 12 haftalığız ve bir sıkıntımız olmadı çok şükür
Didem10 Bende de 7-8. Haftalarda iki kez olmuştu. Ama bir gün gördüm ertesi gün devam etmedi. Doktorum çok önemsemedi. Hatta dr gitmedim bile sordum bişi yok dedi. Sanırım kanama gibi olunca tehlikeli.
bahar5461 Shrylmzzz bi sorun olacağını bende sanmıyorum ama yine de bir doktora görün . Bende korkmuştum ama hiçbişey olmamıştı kırmızı olduğu zaman tehlikeliymiş normal kanama gibi . Cinsel ilişkiden sonra da o kahverengi bazen gelebiliyor bu arada gebelikte
Cansurts Shrylmzzz Shrylmzzz bende 6. Haftamda yaşadım kahverengi akıntıyı direk doktoruma gittim ultrason ile bebeğime baktı bir sorun gözükmüyor yinede dinlen çok ayakta durma dedi bence direk doktoruna başvur canım