Hiraumut dün rutin kontrolüm vardı 15 günde bir gidiyoruz,doktorum başka doktorların bu açılma ya da bebeğin aşağıda olmasını kontrol etmemesinden yakınıyordu.Hatta bir hamileyi göndermiş hap kullan 1 ay sonra gel demiş özel hastane.Acil yatışını yaptırttım dikiş atılacak bana gelmese bebeğin suyu patlayacakmış dedi.Sizi alttan muayene etmedi mi şimdi bu doktor?O zaman başka doktora gidin,yapısal,deformasyon ya da enfeksiyon kaynaklı servikal yetmezlik olabilir sizde.Doktorunuz bebek kanala girmiş demeseydi bu bilgiyi vermeyecektim.Başka doktora gidin pazartesi ilk iş,o güne kadar yatın iş yapmayın ağır kesinlikle kaldırmayın.İnşallah korkulduğu gibi değildir.