klebsiella ben icerigi laktoz olan mama alacagim nisasta olmamasi gerekiyor bi cok urunun icerisinde nisasta mevcut bebelag gold ve SMA da yok nisasta .. hipp de cok istiyordum almayi ama hipp de mevcutmus nisasta . Similac var onun icerigine de markette bakacagim.ama simdilik SMA 1 alirim gibi bugun alip koyacagim bende