Merhaba kızlar 🤰
Şu içeriden gelen tekmeler hakkında bir sorum olacak 25 haftadan büyük anneler cevaplarsa sevinirim
Bebek hareketlerini en fazla ne kadar sert hissediyorsunuz?
Böyle arada yerinizden hoplatırcasına bir tekme yediğiniz falan oluyor mu?🥲
ve son olarak bu tekmeler genelde yukarıya mı yoksa aşağıya doğru mu geliyor?😅
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler 💐