Aysunn123_ Kizlar ben 22 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini aşağıda hissediyorum hep ve bugün detayli ultrosonda bebeğin kafası aşağıya doğru dedi doktor kötü bişey mi dedim hayır dedi böyle olan var mı lütfen yardım edin
Purpura26 Aysunn123_ O haftalarda zaten bebek aşağıda hissediliyor. Hafta ilerleyip rahim büyüdükçe kaburgalara doğru çıkıyor. Başı aşağıda demekte baş aşağı duruyor demek. Genelde bebekler yer çekiminden dolayı baş aşağıda duruyorlar. Ama o şuan daha çok döner yeri bol. İlerleyen haftalarda 30dan sonra doğum pozisyonu alarak baş aşağı dönüyorlar
Aysunn123_ Çok teşekkürler sağolun internetten baktım düşük tehlikesi olabilir yaziyodu ama olsa doktorda söylerdi
Purpura26 Aysunn123_ İnternete başım ağrıyor yazınca tümör olabilir diyor. Düşük tehliken olsa doktor söylüyor dediğin gibi