tgba22 tehlike teşkil edecek bir yükseklikte olmadığı sürece dert etmeyin bence benimde normalde hep düşüktü şuan 12-8 falan çıkıyor sonuçta hamilelikte hormonlar ,sıcak hava ,stres ,beslenme ,nefes alıp vermemiz ,organların yeri bile değişiyor o yüzden eskiye göre farklı çıkması normal bence.