Merhaba arkadaşlar , bu gece itibariyle 33+0 haftalık oluyorum . 8. Haftadan beri bulantı , kusma devam ediyor üç dört haftadır azalmıştı baya ama şimdi tekrar başladı . Yediğimi de çıkarmaya başladım tekrar. Benim gibi olan var mı merak ettim . Normalde üçüncü aydan sonra geçiyor diyorlar ama benim geçmedi . Bu gidişle prilam kullanmaya tekrar başlayacağım