MeryemBynd Kızlar ben bübchen in Nemlendirici Sütünü aldım ama acaba ayriyeten bir bebek yağı alsam mı? Bebek Yağı pek yararlı değil diye öneri ile aldım ama kararsızım. Nemlendirici yi bebek yağı olarak kullanabiliyor muyuz?
Purpura26 MeryemBynd Ya evet bende sütünü aldım aynı markanın. Bebe yağı önermiyorlar losyon öneriyorlar masaj için. Ama süt ne işe yarıyor kafam karıştı 😃
Gulten_1996 MeryemBynd ben hiçbirini kullanmayı düşünmüyorum bebek cildi sonuçta. Ve bu söz konusu ürünler hep kimyasal. En kötü gider aktarcılardan doğal yağ alırım
esratpl Purpura26 valla ben de çıkıyorum baska uygulamaya gireyim diye bi bakıyorum yine burdayım😂 dedikodu olursa kaçırmak istemiyorum shbdhshs
MeryemBynd dertist doğu Gulten_1996 bübchen bitkisel olduğu için aldım. Bir de nemlendirici direk emiyor vücut yağ gibi değil. Ondan tercih ettim araştırabirisin tavsiye ederim