Pembemimavimi Gecen aksam haberlerde normal dogumlar artik ozel hastanelerde ucretwiz olacak diye gordum sonra baktim ve acilden girildigi icin acil oldugu icin sgk boyle gormus falan diyordu
Deletedmom434 Pembemimavimi https://www.instagram.com/p/Bk2fug2lzSl/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9akymg9b5but
Pembemimavimi https://www.google.com.tr/amp/s/www.sozcu.com.tr/2013/ekonomi/ozel-hastanede-dogum-bedava-259139/amp/
Pembemimavimi He gecen aksam 2 gun once mi ne haberlerde vardı da ondan acaba dedim var mi asli astari😂
Deletedmom434 Pembemimavimi attığım linkte açıklaması var canım bakabilirsin tamamen ücretsiz değilmiş sadece fiyat konusundaki desteklerini arttırmışlar
Pembemimavimi Ben konakta dogum yapacam 40 gun once komsum dogum yapti 2 bin liraya simdi dogum 2 400 mu 2500 mu ne olmus
Deletedmom434 Pembemimavimi bilmiyorum o zaman o da yürürlüğe geçmedi demekki benim gittiğim yerde normalde sezeryanda 3500
Pembemimavimi Deletedmom434 ayy masallah 😊 allah saglikla sihhatle kucagimiza almayi nasip etsin de gerisi bi sekilde hallollur
Deletedmom434 Pembemimavimi aynen öyle canım Allah hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah zamanımız gelince 🙏🏻