Kızlar bende 35+4 bebeğim her gittiğimde kafası yukarda. Banada sezeryan dediler, haftaya termin için hastaneye gidicem ama ben çok korkuyorum acaba bebeğimin dönmemesinin sağlığıyla bir ilgisi olabilirmi diye.. yani normal bi bebek dönüyor ya.. ultrasondada herşey normal gözüküyor ama annelik işte o ihtimali düşünmüyor değilim.. neden bebekler dönmüyor çoğunlukla bileniniz varmı? Veya dönmeyipte sağlığı yerinde olmayan bi bebek hiç şahit oldunuz mu ?