Nur_2013 sezeryan bilmiyorum ama. Daha once laparoskopik ameliyat oldum. Ameliyat yerlerim iltihap kapmisti. Her gun sabah aksam pansuman yaptim. İltihapli olmasina ragmen dikislerim alindi. Ve 2 gunde bir dogumhanede dikislerimin ust bolgesine igne yapildi. Derine inmedi acimadi o yuzden. Antibiyotik kullandim. Gecti ama biraz zorlamisti. Doktorunla gorus. En iyi o yonlendirir canim. Birde en onemlisi surekli kuru tut.