38 haftalık olduk ve son 1 2 gündür ara ara kasık ağrım oluyordu bugün kasıklarımda şiddetli bir baskı var ve solumda ara ara oluşan bir sancı var acaba doğum bugün yarın mı bilemedim.
ilk gebeliğim doktor haftaya çatı muaynesi yapacak ama gerek kalmadan doğsa diye dua ederken bugün şiddetli bir baskı var kasıklarımda bebek hareketleri de var ama yinede bir umut acaba doğurucammı diyorum🤗