ege_ayaz_mom siz daha öncede post açmıştınız bu şekilde.Usg fotoğrafı vs yorumlamıştık.Doktorunuz kız demiş bizlerde düşüncemizi kız yönünde söyledik.Kendinizi neden strese sokuyorsunuz inanmıyorum vs diye anlamadım😕Sürekli aynı konuda post açıp yorumlar yapıyorsunuz doktorunuz kız demiş ☺️Usg de çıkıntıda göremedik önceki postta.Kendinizi strese sokmayın….İlerleyen haftalarda da değişirse Allah ın takdiri yani.