Shnern Hanımlar akıntım için doktor trivag fitil verdi 21 haftalığim . Yan etki yada ayrı bir şey oldumu
_biranneadayi Shnern Shnern güzel eriyor akıntıyı artıyor temizliyor sanki bir sorun olmuyor ben kullandım ama faydasını gördüm mü görmedim mi anlamadım. Hamile değildim o zamanlar. İnşallah sen faydasını görürsün. Doktor verdiğine göre tereddütte kalma hiç
Zezoli Shnern Ben kullanmistim. Mantar ve enfeksiyon olmuştu düzenli kullanınca hemen kesti iyileştim.
Mucizenin_annesii16 1,2hafta geceleri rahat uyudum sonra gene başladı kaşıntıydı enfeksiyon du bıktık valla 😫
Zezoli Shnern Gerçekten oluyonben çok çektim Hamileliğimin ilk 3 ayında kullanınca,iyilesince derin bı oohhhhhh çekmiştim. Mantar berbat bişey.
Shnern Zezoli bende ilkini dün koydum baya içimden yeşilimsi falan akıntı geldi hatta kaşıntı yolru o gelenler kasimtisina uyandim kendimi güzelce temizledim bide elma sirkesi duydum