kubratopal35 Kızlar bu hastanede doğum yapan veya yapacak olanlar var mı? İlgi,alaka,ücret vs. nasıl? 2 buçuk yaşında oğlum var ve birakcak kimse yok eşimle beraber hastanede kalması gerek.Acaba alırlar mı? Devlette mümkün olmadığı için en yakın bu hastane var.
DilekDogan78 kubratopal35 canım ben medikara gidiyorum çok memnunum doktorumdan ve hastaneden ama ben sigortalı olmadığım için sana fiyat da ne desem yalan olur bana 5060 TL dediler sezaryan ücreti sanırım 4600 falan sigortalı olanlara da… yanında bir kişi kalabiliyor ama çocuğu da bırakacak kimse yok deyince kabul ederler sonuçta tek kişilik oda
kubratopal35 DilekDogan78 teşekkür ederim bende arayıp sorayım bı.Muayene ücreti nedir peki başka şehirden gidecegimde
kubratopal35 DilekDogan78 internette çok iyi yorumlar okumadım o yüzden tedirgin oluyorum bide kalp hastasıyım yani enfeksiyon falan kapmamam gerek hastane herşeyiyle önemli benim için kusura bakmayın size de çok soru sordum 🌸