Duygu_aslann Doga_77 valla suan 26+3um 26+6da kontorulum var merak icindeyim☺ en son 24+2 de 730 grdi oglusum🎈
minikprensimmm123 Doga_77 Boyu nasıl hesaplıyorlar acaba ya doktor bana demiyor boyunu Fl de 50 yazıyor
Duygu_aslann Doga_77 bizim boyumuz 1 hafta geriden geliyordu 30 cmdi sanirim☺ babasi da bende kisa boyluyuz doktorum uzun bebek istiyosan uzun adamla evlenecektin dedi😂😂😂
Doga_77 minikprensimmm123 hesaplamayı hiç bilmiyorum canım🤷🏼♀️ her gittiğimizde doktorumuz bilgilendiriyor bu konuda
Angela Duygu_aslann 🤣🤣 bizimde bi tanıdık gitmişti doktora benim çocuğum minik kilo da az diye. Adam bi ona bakmış bi babasına ikisine minyon tabi. Siz kendinizden nasil bi performans bekliyordunuz ki zaten demis 🤣 o geldi aklıma
Duygu_aslann kdrr38 24 haftaliktim boyu 23 cikti canim ondan soyledi ama onemli bsey degilmis zaten kizimda 47 cm dogmustu benim suan 3 bucuk yasinda yasitlarindan uzun😇 pek takilmamak lazim kiloya boya dogunca buyuyorlar
Duygu_aslann Angela hahaha valla aynn oyle demek istedi. Ben sormustum hani sorun teskil edermi hocam dye esimle bana bakti uzun çocuk istiyosan uzun koca bulcaktin dedi valla esiimin yaninda☺😂😂 ama doktorumu cok severim bizi tanidigi icin takılıyor
kdrr38 Duygu_aslann aynen öyle kuzum 26+3 de 33 cm di bizim kız doktora biraz kısa sanki dedim sana göre uzun hatta dedi😁benim boyum 162 eşimin 180 normal heralde sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil