Fatmaaatnc neden yikanmasin ki eninde sonunda yıkanacak bu bebek ha odada ha banyoda soğuk havalarda doğalgaz yoksa belki üşütmesin diye klima önünde yıkanır ama hava sıcaksa banyoda da yıkanır biz hemen yıkarız mesela bekletmeyiz de göbek bağı düşmesini bende yıkarim bu sıcakta pişer vallahi