Syydmoomm inşallah, doktor gitmeyin derse mecbur kalırım söylemeye çünkü aile ziyareti olacak gitmeme şansı yok normal durumda, gitmeyeceksek geçerli sebebimizi söylemek zorundayız 😄bakalım inşallah doktor olumlu yaklaşır, pazartesi anlıycaz hayırlısıyla