Korkutmak istemem ama arkadaşımın ablası 11. Haftasında istanbuldan ankaraya yolculuk yaptı arabayla onada doktoru gidebilirsin demiş. Memlekete vardığında bebeğin karnında öldüğünü öğrendi😢 yolculuktan dolayı mı bilmiyor ama keşke gitmeseydim diyor simdi hep…