ayse-52 Kızlar 18 hafta olacağız bu aralar gaz sorunu ile yim 😶normal bir durum mu acaba sizde de oldu mu?
Naz_01 ayse-52 normal canım ilerleyen haftalarda artacak hatta.gazın olduğunda bol bol yürüyüş yap evin içinde karnını ov geçiyor 😀