1Ezgiii Kızlarrr 16+3 haftalık hamileyim karnımda sanki kalp atışı gibi bisey hissediyorum dışarıdan da görünüyor sizce bebek mi yoksa yanılıyor muyum ?
Naz_01 1Ezgiii o haftalarda dışarıdan görünmesi çok zor bebek hareketi olduğunu sanmıyorum.kıpırtısını bile o hafatalarda çok az hissediyorsun
Mavi34 1Ezgiii 21+2 yim asla dışardan anlaşılmıyor hareketleri. Senin haftalarda sadece elim karnimdayken arada balık kayması kelebek kipirtisi gibi hissederdim yeni yeni belirgin hareket ettiğini anlayabiliyorum