ogluileannesi Kızlar 2 gündür baş ağrısı halsizlik ölüyordum, neyse bugün acile gittim acil müşahadeye alıp serum taktılar. Tansiyonum çok düşük çıktı çünkü susuz kalmışım. Sizlere tavsiyem çok bol su için , sağlıklı günler 🦋
Seferyehatun ogluileannesi teşekkür ederim güzel uyariydi, bende dışarı çıkınca tuvaletle uğraşmayın diye ismiyordum🙄
Seferyehatun ogluileannesi haklısın, zaten insanın başı çok ağrıyor, ama ben bukadar ciddi konu olduğunu düşünmedim, sağol canım
Dilekleklek Ben soguk sudan baska icemiyorum suyu Gecen ay kayinvalidemlere gittik muslyk suyu saatlerce aksa da ilik geliyordu dolaptakiyle karıştırmaya da erindigimden gunde 2 litreyi zor iciyodum Kontrole gittigimde ilk soyledigi suyu azaltmissin bak suyun azalmis en az 3 lt ic dedi sok oldum Simdi erinsem de yolda cisimi yapacagimi bilsem de iciyorum
Aylinsemih Dilekleklek banada en az 4 litre iç diyor çeşme suyu içme hazır iç dedi bi kötü olunca falan hemen çeşme suyu mu içtin de böyle oldu diyor çeşmeden içince midem yanıyor bulanıyor falan
Dilekleklek Aylinsemih yok cok sukur bizim cesme sularimiz cok cok guzel.gerek koyde kayinvalidemlerde, gerek sehirde evimizde. Zaten hqzir su ic dese hic icemem sanirim cunku ben de hazir icinde midem bulaniyo 😁
Aylinsemih Dilekleklek bazi çeşme suları gerçekten çok güzel bizim buranın da öyleydi ama artık değil hazırda her markayı içemiyorum hemen midem yaniyor
nurdane3504 ogluileannesi benimde başım falan agrisa eşim hemen su iç der doktorum da tembihler o yüzden bende bolca içiyorum büyük sisiye koyup gözümün önünde bulunduruyorum her an aklımda olsun diye