Ebracansen Arkdslar 39+0 hamıleyım doktor çatı muayenesı yaptı hiç acılma yok dedı haftaya gel dedı zaten tam 40 haftalık olcuak uzatmayalım rısklı dedı sunu sancı verıp olamzsada sezeryana alıcam dedı cok korkuyorum sunı sancı alan vArmı?
meraklianne1 Ebracansen korkma belli bi müddet veriyolar tetiklemek amaçlı her şey istedikleri gibi giderse kendi sancılarnla doğuma giriyosun mesele suni sancıda değil aslında çünkü doğum sancısı da çok ağır sonuçta içimizden can çıkıyo sancıları karşılamak için nefes tekniği izle ben çok faydasını gördüm birde inşirah oku bol bol 🌸🌸 bi avazda al inşaallah kucağına