ben kendim sordum 16 haftalikti sezeryan gunu verdiginde simdi 32+5 im bugun tekrar sordum yine 20 agustos dedi agustos basi gel sezeryan planlamani yapalim dedi . sorarsaniz hesaplayip soyluyorlar aslinda ilk gebelgiimi 38+5 te yapmisti bu arada buda o haftada olucak