Burcunuz Mmeelliikkee saolun inşallah banada doktor sürekli dinlen diyor ama çok fazla djnlenemiuorm inşallah. Bı sknti ckmaz ikinci ve gebeligm
FadileBerk Serenz çok teşekkür ederim inşallah olmaz rabbim sağlıklı bir hamilelik geçirmenizi nasip etsin 🙏🏻 Benim 12+5 te yoğun kanamam olmuştu.
06karan Haftadayım benim de aynı problem vardı tam kapatır şeklindeydi 17. Haftlrda şuan yine aşağıda ama rahim yolunu kapatması geçmiş yinede solda yakın duruyor dedi doktor korkularım var normal doğum yapabilcekmiyim merak ediyorum şu ana kadr herhangi olumsuzluk yaşamdm ama bebeğim bu ara hep kasıklarımın orda hareket ediyor nerdeyse tekmeler ordan geliyor