Xanne99 Kızlarr dr bugün muayenede 2cm açıklık olduğunu söyledi bgn tm 39 haftayım eve geldiğimden beri kasıklarımda adet olacak gibi sancı var sizce normal midir bunu yaşayan oldu mu acaba😥
Busraseren94 Xanne99 benimde öyle dün gittim 2 cm açıklık var adet sancısı var ama daha yolun başı dedi doktor bana yarın tekrar kontrolüm var