Egulii normal doğumda onu doğumhanedekiler belirliyor ama yinede imzalatıyorlar çünkü normal doğumda da zorunlu sezeryana dönebilirsin yada suni sancı verirler her ihtimale karşı alıyorlar birde bu arada bebek hemşiresiyim benim çalıştığım hastanede biz gebelerimizden bebeğimi teslim aldım imzası değilde topuk kanı onayı imzası alıyorduk 🤔