Miniksevgim Bu avm girişlerindeki cihazlardan geçişlerde sorun oluyor mu bilen varmı?? X ray diyorlar sanırım. Yardımcı olur musunuz.
[silindi] Miniksevgim ben güvenliğe gebeyim diyip hiç geçmedim söyleyin gebeyim diye anlayışla karşılıyorlar zaten
Beyzan Miniksevgim bizim içinden geçtiğimiz cihazlar x ray değil metal dedektörü. Çantamızı koyduğumuz cihaz x-ray zararlı olan o. O nedenle geçmenizde bir sskinca yok
AlyaEkmen_ Miniksevgim hayır sakıncası yok diye okumuştum bir makalede ama zaten AVM lerede gidemiyoruz artık malesef 😂🙈
Seda9507 Miniksevgim ben sordum hamileyim geçsem sorun olurmu dediler ki olmaz ne kadar gerçek bilemiyorum tabi 🤷♀️
Woman3535 Miniksevgim siz geçmeyin yine de hamileyim diyin çantanızı falan bırakın siz diğer taraftan geçin
Arzu3981 Dr banu çiftçinin bu konu da videosu var uygulamasında. Çantanın geçtiği yerlerde x ray olduğunu belirtiyor bizim geçtiğimiz kapılarda bir sıkıntı yokmuş. Bende 37 haftalık hamileyim geçiyorum.