ArenMom Bebegım cok hareketlıydı ama bıkacgundur cok cok az hareket edıyor 3 guj once muayne oldum bı sıkıntı yoktu her dokundugumda tepkı verıyordu artık vermıyor 1 -2 kere hareket edıyor hafif başına gelen varmı
Hasel0503 Sırtını dönmüş olabilir benimde bir iki gun öyle olmustu bi iki hareketi oluyirdu oda çok derinden geliyordu doktor demişti sirtini dönmüş ondan sonra düzeldi suan rahat vermiyo😂😂
Hasel0503 ArenMom hemen hemen hic gibi bisiydi 2 gun stresli ve üzüntü yaşadım ona bağladım cok gerildi bebek ondan diye düşünüyordum sadece bir iki cook derinden hareket hissettim ama cok az yani doktora sorunca ters dönmüş sırtını ondan derinden geliyor hareketleri hissedilmiyodur dedi
ddiilleekk Bana da aynı şey oldu bence tatli biseyler yiyip sol tarafiniza yatin bir saat içerisinde on hareket hissetmezseniz bir doktora görünün derim