Minel355 Kızlar hamileliğim stresli geçti aile olaylarından dolayı zaman zamannda hala devam ediyo, hamileliğini stresli geçirdiginde bebekte doğunca agresif sınırlı olur diyolar varmı bilgisi olan tecrubeli anneler ?
Akkoyu Minel355 aman herkez bişey diyor banada kocanın üzerinden diğer tarafa geçme yoksa kordon dolanır çocuğa dediler
milena11 Minel355 bence oluyor. Yada benim etrafımda hep oldu bir arkadasım vardı bütün hamileliği kocasına inat yapmakla sinirle geçti çocuk doğdu kaşlar çatık. Sürekli sinirli kucağımıza almaya korkardık😅 Bi arkadasım var güle oynaya geçirdi bebek ağlarken gülüyor😅
Nihal42- Minel355 ne kadar rahat sakin huzurlu olursan bebeğinde o kadar huzurlu olur. Hurafe dışında söylüyorum çünkü bebekler herşeyi hisseder anlar o yüzden sen mutlu ol. Hamileliğimi bir dönemi kendimi çok sıktım üzdüm. Bebeğim karnımda taş gibi toplanıyordu. Sonra dedim ona bunu yapmaya hakkım yok. Şiödi hiçbişeye takılmıyorum. Bebiş içerde yüzüyor rahat rahat ☺️
Akkoyu Minel355 ah bu kulaklar neler duydu neler bende kurtlu gibi sen benle ilgilensene deyip kocamın tepesinde bi o tarafa bi tarafa geçtim durdum 😂