Ipek0z Orticci beeenn 🤦🏻♀️ o kadar şişti ki ayaklarım tanıyamıyordum kendimi. Sizimden aşağısı balon olmuştu. 4-5 gün sürdü şişlik. Bol bol yürümen, su içmeni öneririm. Bir de masaj iyi geliyor
Arenn Orticci inanilmaz ayagim bacagim ellerim yuzum sismisti fil gibi olmustum bastiriyordum odemden bembeyaz etim icine giriyordu sezeryandan sonra normal odem
Orticci Ipek0z teşekkürler bi an hiç geçmeyecek gibi hissediyorum tartıya çıktığımda bebeğin kilosu bile gitmemiş duruyır