Kızlar merhaba uterus unicorn diye anomalim var erken doğum ve düşüğe neden olan artı kanamam oldu bir gün yatışım yapıldı kese etrafında kanama görüldü neysekı ilaçlarla gectı zaten bi ton ilaç kullanıyordum tüp bebek diye birde fitil eklendı ama heyet raporu alamadım özel hastane olarak vermıyorlarmıs kendi çalıştığım hastanedeki kadın doğumcuda raporu vermem ıcın 3 kadın doğumcu olmamız gerekıyor dedı çıldırıcam ben mı abartıyorum yoksa doktorlar mı sıkıntılı? Siz nasıl aldınız özellıkle kırklarelıde alan var mı?