elifylmaz1 Siveno kullandim cok da hosuma gitti hafif bir kokusu var.Roxy granul de almistim ama hem icerigi degismis hem de kokusu agir geldi yumusatici kullanmayi dusunmuyorum simdilik .
Yazderyasi Mom7272 bende green clean alicam. Siveno da güzel ama fiyatları kıyaslayınca green clean bi tık daha uygun sivenoya gore
Mapiamapia HappyMom ben dalın sıvı çamaşır deterjanı aldim yumuşatıcı olarak üni baby kullandım ve baby me adlı bebekler için özel toz çamaşır suyu etkili şunu kullandım lekeleri çok güzel çıkarıyor beyazlar kar gibi yumuşacık olduu ve cok da yoğun bir kokusu yok tavsiye ederim
Mrymm93 HappyMom uni baby 🌸doktorum bu markayi kendi cocuklarina kullandigini soylemisti oyizden almistim hala devam ediyorum iki yasinda kizim ama lekeleri cikarmiyo tabi katki maddesi olmadigi icin ama olsun bebisime yan etki olmasinda 😊
Zeynepervahasan HappyMom yumuşatıcı kullanmaya gerek yok çünkü kendisi kokusu yeter, hassas vücutları dünyaya uyum sağlamaya başladığında kullanilabilir
b_e_b_e Unibaby deterjan ve yumuşatıcı aldım. Yumuşatıcı kullanınca birazda beyaz sirke koyuyorum ve extra bi posta durulama daha yapıyorum.