Aydabdullah bence kesin hamilesin ben 17 Haziran da test yaptırdım 2 çıktı o da negatif ama 9 temmuzda kan verdim yine 47.8 çıktı hamileyim 3 haftalık senin de öyledir muhtemelen bir iki hafta daha bekle erken gebelik testi al bi evde yap benim varla yok arası çok silik çıkmıştı senin de öyle çıkar büyük ihtimal gider kan verirsin :) hayırlı olsun inşallah