zaydn ben ilk kizimda kullandim. Dogdugu gun berdim aldi da. Benim icin buyuk kurtarici oldu. Bir de kizimin reflusu vardi, doktoru reflu icinde emzik onerdi. Meme emmesi de zordu, cenesini de guclendirir demisti. Geece uykuya gecislerde mem yerine emzikle geciyordu ve benim icin buyuk bi kolaylikti. 8-9 ay civari gunduz emzik kullanmaui kendi kendine birakti. Sadece gece uykuya geciste kullanmaya basladi. 11-12 ay civari onu da kendi kendine birakti. Emzik sanirim 3 yasindan sonra damak yapisini bozuyor diye biliyorum ben. Benim kayinvalidem emzik vermeme cok karsiydi. Ama sonra gorumcemin kizi oldu, ona emzik vermek icin cok ugrastilar ama almadi cocuk. Emzik gercekten kurtarici bisey bence. Philips aventin ultra soft serisini kullandim ben. Baska emzik sevmedi kizim.
simdi ikinci kizima da kullanacagim insallah alir.