Benaytemel Kızlar 5 gün sonra sezaryanım var bebeğim biraz kilolu olduğu için ana bugün belim çok sızlıyor gibi ağrı var sizce nedenn
MDT Benaytemel benim de doğumdan 2 gün önce gece boyunca belim ağrımıştı.Ben idrar yolu enfeksiyonu diye düşündüm tahlil verdim enfeksiyon çıktı gerçekten ama 2 gün sonra da suyum geldi. Bel ağrısı ile bağlantısı var mı bilmiyorum
BegumIscanTunc Benaytemel 37+4 haftayım çarşamba günü doğumum var ama benim şimdiden sancılarım var kasıklarımdan belime vuran bakalım bekliyorum şuan eğer sıklasirsa hastaneye gidicez doktorum öyle dedi 1 cm açılmamda var
BegumIscanTunc Benaytemel hadi bakalım hakkımızdan hayırlısı olsun o zaman ben bekliyorum ne nişan geldi nede başka bişey sağlıkla hayırlı dogunksrumiz olsun inşallah 🤲🤲🤲🤲