BayanZuzu 38+4 oldum şuan aşırı kasık agrim var yurudukce dahada agrio progestan ı fitil olarak alsam doğumu tetikler mi ne olur iyi gelir mi ? Doktoruma sordm fakat cevap vermedi
Naz_01 BayanZuzu bizim cevap vermemiz doğru olmaz bu konuda yanlış yönlendirmiş oluruz sizi .doktorunuzun dönmesini bekleyin