Prenses_annesi EgeninAnnesiii ay ya üzüldüm valla sağlık olsun napalım 3 ten sonra değiştiririm olmadı
Gudigudi Tavsiye uzerine prima premium care aldim 1 numara 126 tane var icinde 2 numara da 130 civari biseydi.
Glrylmzx Bende şimdilik selepy aldım canım doğunca bakıcam her bebeğin bünyesi farklı olduğu için sana iyi gelen bez başkasına iyi gelmeyebilir yaşayıp görücez şimdilik bir markanın bezinden al bebeğin durumuna göre devam edersin bez almaya arkadaşlarım kaç tane bez markası değiştirdi benim fikrim bu