Kızlar 8+2 günlük hamileyim Allaha şükür bebekte sıkıntı yok herşey güzel ilerliyo ama 5 haftadan beri hergün azar azar açık kahverengi lekelenmelerim oluyo progestan kullanıyorum benim gibi olan var mı ne kadar sürüyo merak ettim. Tabi herkesin hamileliği farklı ama belki benim gibi olan vardır