Bustagur Kızlar yaşadığım ilçede alafranga tuvalet bulunmuyor malesef. Çevremde hamile olan birkaç arkadaş karnın büyüyünce alaturkada oturamazsın diyorlar. Aynı durumda olup zorluk yaşamayan var mı?
Duygu123 Bustagur ya ben 21+5 günlük hamileyim annemlerin evinde alaturka var şuanda bile oturamiyorum zor oluyor. Sen en iyisi tabureyi al kes yarım ay şeklinde en iyi çözüm o olur sanirim
Sarebaby Bustagur annemlerde kalıyorum alafranga yok alaturka var 29+4 deyim şimdiye kadar zorlanmadım inşallah zorlanmam sonlara doğru
Deletedmom18 Bustagur canım normalde bende alaturkaya giriyorum ama artık giremiyorum çok zor oluyor çocuk sıkışıyor inanki
Gulyllu Ben Türkiye de teyzeme gittiğimde alaturka vardı evinde aşırı zorlandım canım belki alışkın olmakla ilgilidir ama gerçekten zor olmuştu
Bahar54 Benim karnim cok asagida ve erken dogum riskimden dolayi cok zorlaniyorum kendi evimde alafranga vardi ama annemde kaldigim icin alaturka var ve cok zor geliyor 😕
Betus93 Bahar54 bndede ayni durum var. Ve klozet kullanma durumum yok. Yasadigimiz yerde yapma imkanim da yok🙁cok zorlaniyorum.
Duygu123 Bustagur ben ameliyatından sonra bu şekilde yapmıştı annem hiç yoktan iyiydi yani tabi bazı aksaklıklar oluyor ama idare etmek lazım😂
Ftmanur53 Bustagur ben hiç zorlanmıyorum son günlerim aksine alaturkanın doğumada faydalı olduğunu duydum
Edamutlu Benim evimde ikiside var Ben alaturkayı kullanıyorum 37 haftalık hamileyim bi zorluk çekmiyorum hatta normal istediğim için özellikle alaturkaya gidiyorum son ay imkanınız varsa alaturkaya gidin diolar hatta özellikle
Oglununannesi Bustagur evimdeki tuvalet klozet bunda sorun olmuyor karnım çok büyük .. annemlere gittiğimde alaturkaya gidiyorum mecbr karnım sıkışıyor çok zorlanıyorum ama karnım büyük benim sizinki büyük değilse çok sorun olcağınu sanmam
Ilkgozagrimiz Bustagur bnm evimdede alaturka var ama asiri zorlanmaya basladm bu ay alafranga yaptircaz
Cancancan Bustagur oturmak ayrı dert yıkamak ayrı 🙈🙈 zaten göremiyorsun alaturkada oturunca da hem karın sıkışıyor hemde yıkamak zor oluyor su oluyor bazen
Ddmyvz Bustagur alaturkada çok zorlaniyorum artik 36. Haftadayım mecburiyetten bazen kullanmak zorunda kalıyorum resmen bacaklarim titriyor 😏
Xrem Neden zorlanasınız benim 37+3 günlük hamileyim karnım aşırı büyük değil ama hiç zorlanmıyorum hastanelerde özellikle arıyorum hatta.
Gudigudi Bustagur alafrangada bile zorlaniyorum ben. 22 kilo aldim 36. Haftadayim kocaman bir gobegim var yikamak problem oluyor gobegimden elim yetismiyor :/ alaturkaya hic gitmiyorum oturamam cunku. Yataktan bile zor kalkiyorum