RgKurt ben canan acar demire gidiyodum izinde diye bi kere emine hanıma gittim hiç memnun kalmadım çok suratsız ve moralimi bozucak şeyler söyledi, rapor yazdırmaya gittim tekrar muayene olabilir miyim diye sordum bakamam diye geçiştirdi falan. canan hanımdan çok memnun kaldım doğumda da muayenelerde de