Canlar nişanım geldi 13.30 da gittim hastaneye erken oldu icin.
2 cm açılma vardi düzensiz sancim.var 5 10 dk da bir vuruyor hastene dolu eve git kotu olursan gel dedler bnmde işime geldi açıkçası evde cekyorm ağrılarımı kotu olursam gideceim hastan me evimin ust caddesi hemen. Dua edin inslalah skntısiz geçer.