Kızlar,
Bir gebenin günlüğü var buradan öğrenmiştim Ebru ablayı instagramdan sordum t çizgisi birgun koyu birgun silik diye cunku koyulastiginda ertesi gün kademe kademe daha koyulaşacak sanıyorum ama
oyle değilmiş dedi ki bugün koyu olur yarın çok silik ona hic takılma tam olarak koyulaşmadan ovulasyonu anlayamayız dedi aslında evet öyle ama ben belirgin ve koyulaştıkça (c çizgisinden biraz az) yumurtlaman yaklaşıyor sanıyordum sizde nasıl bende adet düzensizliği ve polikistik over var ondan mi acaba