Kızlar merhaba☺️ İki gün önce sabah 4 de sancıyla uyandım bekledim bekledim geçmedi. Daha sonra saate baktım kasılmalar 10 dk da bir geliyodu dedim herhalde doğuruyorum(36+5 haftada). Sonra doktora gittim nst de iki tane sancım çıktı doktor da muhtemelen yalancı sancı iki tane serum takalım muhtemelen geçer eve yollarım dedi bu arada bi de açıklık muayenesi yaptı 1 parmak açıklık var dedi. ( Bu muayene hiç can yakmıyor kasmayın gözünüzde büyütmeyin bence 4 kez yapıldı toplam bana😅) Serum takıldı benim kasılmalar hala devam ediyodu nst ye bağladılar benim sancılarım azalacağı yere artmış 100 leri görüyor. Doğum başlamış olabilir dediler yatış verdiler. Sonuç olarak dünden beri nst açıklık muayenesi yürüyüş merdiven in çık falan filan derken bu sancılara rağmen ağrı hissetmeyince açıklık da olmayınca eve gönderdiler. Kendimi baya hazırlamıştım ama doğuramadım bu da benim doğuramama hikayem😅
Bunlar da harika sancılarım😁
https://www.hizliresim.com/upload-success