Merhaba arkadaşlar, 30+4 de bebeğim 1460 grammış doktorum gayet normal olduğunu söyledi ama kafama takıldı ister istemez, sizin o haftalarda kaç gramdı? Birde kısayım ben ama yaz ayına denk geldiği için hamileliğim çok fazla ödemim var bebeğim yerine bana yarıyormuş neler önerirsiniz kilo alması için😞