Tgcehalil Ben perde ameliyatı oldum canım, ilk adet sonrası hamile kaldım ama , 3 aylıkken kanama yaşadım, gittiğim hastanede ultrasonda bebeğe bakmadan kürtaj yaptılar, tabi o zamanlar bilgim yoktu, kanı görünce çok korktum ve ultrason aklıma bile gelmedi. kürtaj oldum, stres , karona falan derken , tam 1,6 yıl bekledim , şimdi tekrar hamileyim, yarın 16 haftalık olucaz inşallah, başlarda kanama falan oldu, ama şimdi her şey yolunda çok şükür🙏 Bence 3 ay falan bekle, sonra deneyin. İnşallah hayırlısı olur❤️🙏