Arkadaşlar aklıma bişey takıldı sormak ıstedm eger aydınlatırsanız cok sevınırım bazı yorumlarda okuyorum işde 3 haftalıkken kese mi gozukur falan yazılmıs e ben gordum resmıde var doktor 3 haftalık dedı dun gelsen goremezdık dedi ama adetim son 2 haziranda oldu döngümde duzenlidir uygulamaya göre ilk gittigimde 4+6 gozukuyordu ama 3 haftalık dedi bende uygulamada ona göre duzenledm ama bi beynımde çözemedım bunu nasıl oluyor