Yarenimm tansiyonum yükseldi bir defa görme bozukluğu ile birlikte o yüzden yakın takip ediyor 2 günde bir gidiyoruz 3000 olsa istiyorum en az ama nasip sağlıklı olsun da aslında merak ettiğim şu ultrason ölçümü ile Doğum ağırlığı arası da çok fark oluyor mu