Mommytuna evet bende riske atmak istemediğim için kabul ettim yapacak bişey yok ,sağlıkla dünyaya gelsin de napalım 🙏🏻
Yarın hemen onları alıyım.8 saat açlık dedi .Doğımdan ne kadar süre sonra tüketebiliyprız kahve su çikolata ,
ben hurma ,kayısı hoşafı da koyayım diyorum süt gelmesi için ,ilk günde gelmiyormuş sanırım .Süt sağma Makinesi almıştım onu götürsem mi yoksa hastanedekini mi kullansam